Jumaat, 15 April 2011

AKhirnye..terCapai juA (^____________^)

SALAM 1 MALAYSIA..huhu wAh berasa sunguh lama tidak mengUPDATE ku punya bLog ni..huhu actly buLan ni Lah paling Bz dlm hidup ku, yelah mana tak nye..nak menyetelkan Lesen ku..tapi rezeki mElimpah ruAh..aku dApat tAwaran bekerjA di sebuah syArikat yg agak terkemukA..kt CYBErjAya iaitu Mdec @ Multimedia Super Corridor (MSC).. walaupon kerja & gaji tidak seberapa..tp berbAngga lah aku lyk jgk kerja ditempat sebegitu indAh.. 






huhu nk kongsi sikit jewp pic giler gLamor ku sikit..hehehe tApi dAlam2 bZ aku sgt2 lah sibuk memikior kan perkara ni tp akhirnye tercapai jua dan langsai lah cita2 ku yg telah berkurun lamanye..4 tahon beb..nk tungu ..hahaha mungkin aLLah ingi memberi ku hadiah yAng besar dlm hidupku..aku akhirnye bERjaya mendapat Lesen P! yahooooooooo !!!! alHMAmdulillah ...dengan izinnye..aku bErjaya.. syukurrrr.. :)

                      MENUNGU NOMBOR GILIRAN DI PANGGIL OLEH ABANG2 JPJ


AKhirnye berjAya juga...ALHAMDULILLAH..hAdiah hari jadi paling besar yang aku dapat...:) hepy mmg hepy tp..aku balik je dr drivn school aku demam plak..aduyai........tensyen tullll...
huhu jAnji dah ade P boleyh r pasni kaki aku lagi panjang dari dlu..hahahahaahahah... 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan